Skocz do zawartości

Ponowny Wjazd Do Usa Po Wczesniejszych Problemach Na Granicy


czarek

Rekomendowane odpowiedzi

Sluchajcie,

Bylem w USA 3 lata temu na wizie J1 na work and travel. W tamtym roku polecialem znowu, tym razem na turystycznej, do znajomych. Na lotnisku mialem sporo nieprzyjemnosci, czemu nie wiem. Mysle, ze po prostu podejrzewali mnie o zamiar podjecia nielegalnej pracy, bo chcialem wjechac na 4 miesiace (lato). Ostatecznie wpuscili mnie, ale do paszportu i na I94 wbili mi NO AOS, NO EOS, NO COS. Wiem juz co oznaczaja te sktory i one same w sobie mysle, ze nie stanowia problemu, ale za dwa tygodnie mam wykupiony lot, tak samo jak w tamtym roku do Chicago, do tych samych znajomych i obawiam sie, ze z tytulu ubieglorocznych podejrzen moge miec ponownie nieprzyjemnosci. Chce zaznaczyc, ze lece na tej samej wizie co w tamtym roku, 10-letnia turystyczna, jestem studentem. Jak myslicie, czy powinienem obawiac sie, ze moga mnie cofnac ? Czy te skroty na I94 w jakis sposob moga utrudniac kolejny wjazd ? Wyjechalem z USA w ubieglym roku tak jak deklarowalem i wszystko w jak najlepszym porzadku. Duzo tez podrozowalem ze znajomymi, mam kilka boarding pass, takze moge udokumentowac to, ze to byl wyjazd wylacznie turystyczny. Jednak obawiam sie tej kontroli. Mial ktos moze podobna sytuacje albo orientuje sie czy moge miec jakies problemy z wjazdem i czy te podejrzenia moga mi utrudnic wjazd ?

Wydaje mi sie, ze skoro dwa razy wrocilem do Polski w terminie to nie powinni sie czepiac, ale martwia mnie ubiegloroczne zastrzezenia i oczywiscie te NO AOS, itd.

Co o tym myslicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze ze masz dokumenty ze podrozowales,,a mieli zastrzenenia bo sa tacy studenci ze jada na worka ,dostaja numer ssn a potem nie staraja sie znow o j-1 a leca jako turysci i tam pracuja juz nieleglanie majac ten numer...

tak wiec moze byc tak ze znow to dostaniesz a moze byc tak ze nie dostaniesz nic i wlecisz