Skocz do zawartości

pytanie odnośnie wiz


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. mam w planie starac sie o wize za jakis miesiac. jestem studentka studiow zaocznych(na kierunku turystycznym) 2 rok. w stanach przebywa moja ciotka ;legalnie, a od jakis 2 lat jest tam rowniez moja matka z tym ze jest nielegalnie. czy moge miec z tym problem ze matkja jest tam nielegalnie? co moge powiedziec jak spytaja czy czasem niechce odwiedzic matki? moze ulatwi to sytuacje ze ona mieszka pod innym adresem? niz ciotka? tak ogulnie to nawet niewiem jaki przedstawic konkretny powod mojego wyjazdu tam. mam w planach powiedziec ze w celach turystycznych a tak naprawde chce zobaczyc sie z mama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

dziekuje za odpowiedz juz czuje sie troszke pewniej. mam jeszcze jdeno pytanie. mam siostre i jej sytuacja jest podobna do mojej z tym ze ona byla w stanach w 1999 roku. otrzymala wize na okres od 15 lutego do 15 pazdziernika 1999roku. jest duzy problem. wyjechala do stanow pod koniec wrzesnia 99 i przekroczyla termin wizy. o 2 miesiace za duzo przebywala w stanach. chodzila tam do szkoly. tez jest studentka. niema szans prawda? zeby sie starac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli spytaja jej czemu chodzila tam do szkloly?/ :? a i oddnosnie pobytu mojej mamy. boimy sie z siostra ze spytaja co ona tam tyle robi. a prawda jest taka ze pracuje. niewiemy czy muwic prawde czy nie. mamy zamiar wziasc urlop dziekanski na pol roku. czy wziasc ten dokument ze taki urlop zostal udzielony? ja bym chiala zostac tam z 4 miesiace ale niemam pojecia jaki mam przedstawic powod tak dlugiego pobytu tam. bardzo prosze o odpowiedz i zgory dziekuje za poprzednie odpowiedzi i za ta jesli zostanie udzielona w tej sprawie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach