Skocz do zawartości

Czy znacie kogoś kto nie dostał J1???


Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie: w czerwcu 2005 nie dostałem wizy turystycznej, teraz jestem studentem pierwszego roku i zapisalem sie na WAT, mam juz zaliczony semestr pierwszy i niedlugo wizyta w ambasadzie. Jaki moze być prawdopodobieństwo, że nie dostane wizy J1. W sumie umiem angielski pracowałem w Angli, rozmowe w biurze przeszedlem. Ale bardzo sie boje odmowy. Mam jeszce jeden problem jak szedłem po turystyczna to we wniosku wpisalem ze jade odwiedzic rodzine, ale jest to bardzo daleka rodzina. Czy teraz konsul moze sie mnie zapytac czy mam tam rodzine? Bo oni mieszkaja w NJ a ja mam oferte pracy w Chicago i wcale nie chce do nich jechac. Jak mam sie zachowywać podczas tej rozmowy, czy przygotowac sie do niej jakoś specjalnie. Czy dodawać coś od siebie czy tylko odpowiadać na pytania? Jak się ubrać, proszę doradzcie mi coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się spytać czy masz rodzinę w USA, ale nie jest w stanie sprawdzić czy mówisz prawdę :)

Przynajmniej w trybie w jakim są rozpatrywane wnioski o J1, które idą masowo.

Wtopiłeś za pierwszym razem, zaznaczając że masz rodzinę w stanach, nie popełnij drugi raz tego samego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przyznanie j-1 to mailem podoby przypadek do twojego. Najpier nie dostalem turystycznej a za 8 miesiecy bez problemow dostalem j-1.

Jezeli chodzi o rodzine to pewnie we wniosku o wize turystyczna wspomnailes o niej jako celu podrozy. Jak piszesz jest to daleka rodzina, a o taka nie ma pytan w formularzach (chyba ze cos sie zmienilo). Z tego co pamietam jest pytanie czy posiada sie w usa rodzicow/rodzenstwo/dzieci/malzona a wiec sama najblizsza rodzina oraz narzeczonego/narzeczona.

Tak wiec we wniosku nie musisz nic o rodzinie wspominac, bo i celem twojej podrozy teraz nie bedzie odwiedzanie ich.