Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Mam podobny problem jak Anesia 81. Na lotnisku nikt mi nie odebrał tej karty I-94. Zadzwoniłem do ambasady i tam mi powiedziano, że mam zkserowac wszystkie dokumęty, strone paszportową, bilet oraz kazali mi wejśc na ta strone www.usa.info.pl . Powiedzieli, że na tej stronie bedzie adres i jakieś informacje gdzie mam te z kserowane dokumęty wysłać. Prosze o pilna pomoc!!!. Bede czekał na odpowiedz. Możecie wysyłac wszelkie inaformacje na matol05@interia.pl.Z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten swistek I-94 to wielka ściema, nie odebrali mi jej w zeszłym roku tak jak wam pisałam, ale teraz od 4 miesięcy siedze w USA i nikt nigdzie w ambasadzie przed wylotem czy na lotnisku nawet oto nie zapytał. W tym roku wracając napewno ją oddam ale... Podobno trzymaja to wszytko w wielkich pudłach, wszytko jest wymieszane i latami nie wklepywane do komputerów, no bo jak inaczej to wytłumaczyć??? Ja wprawdzie swój kwitek odesłałam do NY z Polski po powrocie, ale nie odesłałam żadnych pozostałych dowodów, że jednak z tych Stanów wtedy wróciłam, bałam się jadąc teraz, i miałam ze sobą wiele tzw. dwodów że wróciłam na czas, ale na prawdę przeszłam bez ani jednego pytania przez Imigration.

Tak więc uszy do góry, odesli to, ale tak na prawde nie masz czym sobie zawracać główki

Pozdrowionka do wszytkich

Anesia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten swistek I-94 to wielka ściema, nie odebrali mi jej w zeszłym roku tak jak wam pisałam, ale teraz od 4 miesięcy siedze w USA i nikt nigdzie w ambasadzie przed wylotem czy na lotnisku nawet oto nie zapytał. W tym roku wracając napewno ją oddam ale... Podobno trzymaja to wszytko w wielkich pudłach, wszytko jest wymieszane i latami nie wklepywane do komputerów, no bo jak inaczej to wytłumaczyćPytajnik?

mozna to wytlumaczyc, ze mialas szczescie, albo bardziej jasno: duzo szczescia. Ja tygodniowo mam w kancelarii 3-5 osob, ktore przychodza po porade co robic, bo kogos bliskiego nie wpuscili do Stanow wlasnie przez to, ze zapomnial oddac I-94 przy wylocie. I takich osob jest niestety coraz wiecej.... Tak wiec nie jest to tak, ze jesli nie oddasz I-94 to cie na 100% wpuszcza. To, ze dostaniesz wize to inna sprawa, ale przy wlocie moze byc bardzo duzy problem. Dla ciekawosci powiem tylko, ze mialam kilka przypakow kiedy nie wpuscili osob jadacych na work&travel, bo bedac w USA w ubieglym roku po prostu nikt od nich nie zadal I-94 przy wylocie i nie wiedzieli, ze trzeba to zwrocic. A w tym roku nie wpuszczono ich do Stanow... I znam przypadek Pani (72 lata) leciala do syna obywatela USA, tez jej nie wpuscili bo w 2002 nie zwrocila wlasnie I-94. Wiec nie jest to tak, ze w ogole nikt na I-94 nie zwraca uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja opowiedziałam o moim przypadku, Ja odesłałam I-94 ale nie na ten adres jaki jest podawany na stronce do której jest link, tylko na adres podany mi przez CIEE, do NY. Tak jak studenci o których wspominasz nikt mi nie powiedział że mam koniecznie to i-94 oddać, gdyż prawdopodobnie traktowane jest to jako oczywisty obowiązek pracowników na lotnisku, ja wylatywałam nie z malutkiego lotniska tylko z JFK. Na wszelki wypadek jednak polecam wszytkim przechowywanie wszystkich kart pokładowych, bo jak mi powiedziano to najlepszy "dowód".

Acha i jeszcze jedno pytanko, gdybym się wybierała do USA za rok, to czy Imigration może robić mi problemy za zeszły rok, mimo że w tym roku będzie wszytko okej????

A może warto napisać i upewnić się czy wszytko jest w porządku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odesłałam I-94 ale nie na ten adres jaki jest podawany na stronce do której jest link, tylko na adres podany mi przez CIEE, do NY.

Nie mam pojecia dlaczego kazano ci odeslac I-94 do NY - jest tylko JEDNO miejsce gdzie odsyla sie I-94 => do KY, a nie do NY.NY nie ma absolutnie nic do update twoich informacji. Jest to takze wyjasnione na web site ambasady USA. Jesli nie jestes pewna czy zrobiona update co do twojego wylotu to zwroc sie o pisemne potwierdzenie. Mozesz miec problemy za rok przy wlocie kiedy wyjdzie, ze wczesniej cos bylo nie tak. To nie jest tak, ze jesli juz w tym roku wlecialas to nikt nie ma prawa wrocic do Twojego pobytu w USA wczesniej.

Foreign visitors to the United States complete an  I-94, if they hold a valid visa, or an  I-94W, if traveling visa free under the Visa Waiver Program. The card is obtained from the transportation carrier(airline, ship etc.) and must be surrendered to an inspector of the Department of Homeland Security, United States Citizenship and Immigration Services (USCIS) at the port of entry into the United States when applying for admission. The inspector separates the bottom part of the card and attaches it to the passport. The part attached to the passport notes the date of entry to the United States and authorized period the visitor may remain in the country. When a visitor departs the United States, the transportation carrier representative, usually at the check-in counter, should remove the I-94 or I-94W from the passport. Sometimes due to an oversight the card is not removed. If this occurs, the passenger's departure from the United States will not be registered with the USCIS.

If this happens, the next time you apply to enter the United States, your visa may be subject to cancellation or you may be denied entry into the United States. In particular, visitors who remain beyond their permitted stay in the United States under the Visa Waiver Program cannot reenter the U.S. in the future without obtaining a visa. If this occurs and you arrive at a U.S. port of entry seeking admission under the Visa Waiver Program without a visa, United States immigration officials may deny you entry into the U.S. Visitors must ensure that they surrender the I-94 or I-94W stub to the transport carrier before they depart the United States.

Under U.S. law, all travelers to the United States must return the I-94 or I-94W departure record cards to the appropriate USCIS authorities before departing the United States. A traveler who fails to do so may be recorded as making an untimely departure from the United States. Without an accurate record that you departed the United States within the time set when you entered the country, the USCIS may conclude that you overstayed the period of time granted on admission.

If you are still in possession of the I-94 or I-94W it is your responsibility to ensure that it is surrendered to the appropriate authorities so that your record is corrected and that you do not experience any problems on future travel to the United States as a result.

You are required to complete the back of the card listing the port of departure and date of departure from the United States and the carrier/flight information. The I-94 or I-94W together with a letter of explanation and evidence of your departure from the U.S. should be sent to

ACS - USCIS, SBU, P.O Box 7125,

London, KY 40742-7125,

USA

Do not mail the I-94/I-94W to the Consulate/Embassy as the DHS (Immigration) office does not have the authority to update records.

You also need to provide evidence of your departure from the United States. The evidence can come from a variety of sources, including but not limited to:

   * Original boarding passes you used to depart the United States;

   * Entry or departure stamps in your passport to indicate you entered another country after you departed the United States (please copy all passport pages that are not completely blank and include the biographic page containing your photograph);

   * Dated pay slips or vouchers from your employer to indicate that you worked in another country after you departed the United States;

   * Dated bank records showing transactions in your home country to indicate that you were in another country after your left the United States;

   * School records showing your attendance at a school outside the United States to indicate you were in another country after you left the United States;

   * Dated credit card receipts with the credit card number deleted for purchases you made after you departed the United States to indicate you were in another country after you left the United States.

The information and any future inquiries regarding this matter should be sent to:

Customs and Border Protection

1300 Pennsylvania Ave

Room 5.4.D

Washington DC 22209

Attn: Passenger Operations

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...