Skocz do zawartości

Jak Najtaniej Do Kansas City?


Natii

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuje lotu do Kansas City. wylot najlepiej z Warszawy (ewentualnie Berlin ale raczej z Warszawy bedzie taniej). Dzien wylotu 5.10 (moze byc ewentualnie 4.10), a powrot 19.10. Chcialabym zapytac sie jak najlepiej szukac lotu,gdzie najtaniej,najpewniej itp. Jestem kompletnie zielona w tym temacie poniewaz bedzie to moja pierwsza wizyta w Stanach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Problem polegal na tym,ze nie mam wlasnej karty kredytowej wiec ciezko byloby mi zaplacic za bilet. powiem szczerze,ze jak orientowalam sie ponad miesiac temu to ceny byly duzo nizsze i jeszcze kilka dni temu bilet mozna bylo dostac za ok 2600 zl. na dzien dzisiejszy te ceny sa zdecydowanie nieaktualne i lot z Warszawy to jest koszt lekka reka grubo ponad 3000 zl. mi udalo sie 2 dni temu jeszcze zalapac na cene 2850 lecz lot jest z Berlina. Zalatwialam to przez biuro partnerskie Lufthansy (mimo,ze bede leciec Delta Airlines i KLM chyba) i uwazam,ze nie jest to glupi pomysl, bo o nic sie nie musze martwic, wszystko zalatwiaja za mnie.

Mam jeszcze kilka pytan:

W Amsterdamie na lotnisku Shipchol bede miala 50 minut na przesiadke, czy zdaze? czy ktos sie tam przesiadal i mial tak krotki okres czasu?

Nastepna przesiadke bede miala w Minneapolis i zastanawiam sie czy juz tam bede musiala podchodzic do urzednika imigracyjnego czy dopiero w Kansas City?

I jeszcze moje kolejne pytanie dotyczy bagazu. Jak nadam go w Berlinie to odbieram go w Minneapolis czy w Kansas City? i czy jest duza szansa na to,ze sie zgubi (a tego napewno bym nie chciala) przy dwoch przesiadkach?

Przepraszam za tyle pytan ale pierwszy raz lece i troche sie boje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polegal na tym,ze nie mam wlasnej karty kredytowej wiec ciezko byloby mi zaplacic za bilet.